Szafa urwisa

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy jest mozliwość odebrania paczki osobiście w siedzibie Państwa firmy?

Sklep internetowy www.szafaurwisa.pl prowadzi sprzedaż tylko drogą wysyłkową.

2. Czy jest możliwosć dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?

Serdecznie zapraszamy do sklepu z ubrankami i akcesoriami dziecięcymi znajdujacego się pod adresem siedziby firmy i skorzystania z tamtejszej oferty.

3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Sklep wysyła towar w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia paczką pocztową priorytetową lub kurierem. Dostawa kurierem następuje na drugi dzień roboczy od momentu nadania. Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia paczki przez dostawców.

4. Czy mogę dołożyć produkt lub dokonać korekty złożonego zamówienia?

Istnieje możliwość modyfikacji złożonego zamówienia do momentu jego wysłania. W tym przypadku prosimy o szybki kontakt z Działem Obsługi Klienta.

5. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwracamy pieniądze za odesłany towar do 14 dni.

6. Czy mogę wymienić wybraną część kompletu np. na inny rozmiar/kolor?

Komplet stanowi całość i nie można wymieniać jego elementów. Również przy reklamacji i zwrocie muszą zostać zwrócone wszystkie jego części.

7. Czy mogę wymienić towar bez rozliczenia pieniężnego?

Nie ma takiej możliwości. Za odesłany towar klient dostaje zwrot pieniędzy a następnie realizowane jest nowe zamówienie.


Nowości

Promocje

© Szafa Urwisa 2012 - Wszystkie prawa zastrzeżone.