Szafa urwisa

Zwroty

Zgodnie z prawem polskim mogą Państwo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. Zwracany towar musi być nowy, nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu, z metką. Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć dowód zakupu oraz pełne dane do przelewu. Sklep zwraca całość kwoty (tj. koszt towaru + koszt wysyłki od Sklepu do Klienta) w ciągu 14 dni kalendarzowych na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Koszt przesyłki od Klienta do Sklepu pokrywa Klient (zgodnie z decyzją Prezesa UOKiK i wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE z dnia 15 kwietnia 2010).

Towar prosimy odesłać na adres:  FH Szafa Urwisa , ul. św. Jana z Dukli 18  37-300 Leżajsk

Reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową, nasz Sklep ponosi odpowiedzialność przez pół roku od daty zakupu. Wystarczy powiadomić nas o tym fakcie w dowolny sposób (telefonicznie, mailowo) do 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa reklamacji i powiadomimy o sposobie dalszego postępowania. Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji prosimy przesłać na adres Sklepu (patrz ZWROTY). W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Państwa korzyść, naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeśli wymiana nie będzie możliwa, zwrócimy należność za reklamowany produkt do 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Państwa korzyść, zwracamy poniesione przez Państwa koszty przesyłki wadliwego towaru. Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Naszym Sklepem!


Nowości

Promocje

© Szafa Urwisa 2012 - Wszystkie prawa zastrzeżone.